Connect with us

Cześć, czego szukasz?

MOTO InsideMOTO Inside

Wiadomości

Real Madryt rozwiódł się z Audi! Czas na BMW!

Hiszpański klub potwierdził, że ich sponsorem będzie inna niemiecka marka. Po wielu latach współpracy Realu Madryt z producentem samochodów Audi, wszystko się zmieni. Teraz czas na BMW!

Jaka jest wizja współpracy?

„Real Madryt i BMW Hiszpania podpisały umowę o współpracy w celu rozwoju inicjatyw w zakresie przyszłej mobilności, zrównoważonego rozwoju i różnorodności. Podpisanie umowy odbyło się w sali konferencyjnej Realu Madryt, a spotkaniu przewodniczyli Florentino Pérez i Manuel Terroba, prezes wykonawczy BMW Group Hiszpania i Portugalia. Współpraca ta świadczy o wspólnych wartościach i wizji przyszłości obu marek.

Pierwsze męskie i kobiece drużyny piłkarskie i koszykarskie Realu Madryt, a także ich sztaby trenerskie, zostaną wyposażone w 100% elektryczne pojazdy BMW (będą mogli wybrać dowolny z obecnych modeli: iX, i4, iX3, i7 lub iX1). Oba podmioty stworzą centrum współpracy w zakresie zrównoważonego rozwoju, gdzie poprzez regularne sesje robocze z innymi partnerami klubu, najlepsze praktyki będą dzielone w celu osiągnięcia wspólnej nauki. Spotkania te będą również służyły jako generator pomysłów mających na celu promowanie innowacyjnych projektów mających pozytywny wpływ na środowisko i społeczeństwo.

Manuel Terroba, prezes BMW Group Hiszpania, powiedział: «Real Madryt reprezentuje nie tylko przodującą instytucję sportową na świecie, ale także podmiot w ciągłej ewolucji, dążący do doskonałości w swoich działaniach poprzez wymagania, talent, jakość i przywództwo, a także silne zaangażowanie w zrównoważony rozwój, solidarność, różnorodność i ducha zwycięstwa. Dzięki temu jest to idealny partner do stawienia czoła obecnym i przyszłym wyzwaniom. Będziemy wspólnie pracować na rzecz tych wartości, a zwłaszcza na rzecz poszanowania środowiska, co przekłada się na zaangażowanie w zrównoważoną mobilność, które sięga daleko wstecz, ponieważ w 2022 roku BMW Group będzie obchodzić 50 lat od momentu, gdy pokazało swoje pierwsze elektryczne BMW.

Kolejnym z celów tej współpracy jest działanie nad konkretnymi inicjatywami, które przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju nowego stadionu Santiago Bernabéu. Powstanie również Trofeum Zrównoważonego Rozwoju NEXT, które będzie nagradzać projekty dotyczące innowacji i zrównoważonego rozwoju uczestników, aby nadać widoczność wszystkim tym inicjatywom, które przyczyniają się do poprawy stanu środowiska”, poinformowali Królewscy na swojej oficjalnej stronie internetowej.

18 lat i koniec

BMW zastępuje więc Audi, które pożegnało się z Realem Madryt w ubiegłym miesiącu i było sponsorem klubu przez ostatnich 18 lat. Niemiecki koncern z siedzibą w Monachium jest liderem sprzedaży wysokiej klasy samochodów w Europie, wyprzedzając Audi, Lexusa czy Mercedesa. Dodatkowo BMW jest aktualnie sponsorem Milanu, a piłkarze korzystają z samochodów tej marki od zeszłego roku. Rozpoczęcie współpracy z włoskim klubem było mocnym początkiem działań BMW na rynku piłkarskim, a umowa z najbardziej utytułowanym klubem w Europie ma być przejściem na kolejny poziom. 

Narazie nie wiemy na jak długo i na jaką kwotę została zawarta umowa, ale na pewno jest to spora rewolucja na rynku sponsorów, a BMW wykonało spory krok w wyprzedzeniu Audi.

Czy BMW to dobry wybór?

Z pewnością. Ich modele elektryczne charakteryzują się wykorzystaniem najnowszych technologii, a duże baterie pozwalają na przejechanie dużej ilości kilometrów. Piłkarze Królewskich też na pewno nie będą mieli problemu z ładowaniem swoich samochódów, bowiem każdy będzie mógł zamontować ładowarkę w swoim domu.

Podpisanie umowy na wykorzystanie tylko i wyłącznie samochód elektrycznych, napędzi Real Madryt do stworzenia swojej infrastruktury na obiektach treningowych i w pobliżu stadionu.

Zawodnicy nie będą też narzekać na osiągi elektrycznych BMW. Każdy z nich dysponuje sporą mocą, a właściwości jezdne pozwalają na zabawę za kierownicą. Po tylu latach na pewno będą musieli się przyzwyczaić do nowych aut, ale jak dobrze wiemy, do dobrego człowiek się szybko przyzwyczaja.

Kliknij aby skomentować

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz inne wpisy

Bez kategorii

Škoda Fabia czwartej już generacji bardzo różni się od poprzednich. Nie wygląda już jak typowe auto dla kierowcy Ubera, choć pewnie tak skończy, ale...

Testy

Drzemiący pod maską Skody silnik 2.0 TSI o mocy 190 koni, nie zachęca do sportowej jazdy, ale w zupełności wystarczy do codziennego przemieszczania się...

Testy

Niespełna kilka tygodni temu światło dzienne ujrzał nowy Range Rover sport. Samochód kultowy, który jest marzeniem naprawdę wielu osób, samochód który łączy w sobie...

Testy

Zamiast wprowadzać kolejną generację jakiegoś modelu, producenci robią lifting obecnej. Zazwyczaj zmienia się niewiele, a taki zabieg ma na celu przyciągnięcie kolejnych klientów. Ostatnio...