Wiadomości

Nico Rosberg nie nudzi się na emeryturze! Odebrał 2000 – konnego potwora!

Emerytura nie musi oznaczać nudnego życia. Najlepszym tego przykładem jest były mistrz F1, Nico Rosberg, który właśnie uzupełnił swój garaż o naprawdę wyjątkowy samochód. To Rimac Nevera prosto z Chorwacji. Tego samochodu nie ma jeszcze dosłownie nikt, bo to pierwszy egzemplarz produkcyjnej wersji. 

Większości z nas czas emerytury kojarzy się z posolonymi samochodami. Jednak w zupełnie innych kręgach, wygląda to zupełnie inaczej, zwłaszcza jak na emeryturę przechodzisz w wieku 31 lat. Musisz coś zrobić, by twoje życie było jeszcze choć trochę ekscytujące. To samo pewnie pomyślał Nico Rosberg, zamawiając Rimaca, który pod maską ma 2000 koni mechanicznych. 

Nico Rosberg jako pierwszy odebrał Rimaca

To nie pierwszy wyprodukowany egzemplarz chorwackiej Nevery, ale pierwszy stworzony z myślą o klientach. Auto z numerem fabrycznym #000 należy do spółki Bugatti Rimac, dlatego Nico Rosberg musi zadowolić się pojazdem o kodzie #001. Na vlogu nagranym z okazji odbioru nie wygląda na specjalnie zmartwionego. I trudno mu się dziwić!

Rimac Nevera w produkcyjnej wersji rozpędza się do pierwszej setki tylko w 1,85s! To jednak nie koniec niesamowitych statystyk. Wyścig na jedną czwartą mili trwa jedynie niewiele ponad 8 sekund. To wszystko jest możliwe dzięki bardzo wydajnemu napędowi elektrycznemu, który generuje niebagatelne 1914 koni! WOOW!

Nico Rosberg postawił na batmobil

Mate Rimac, założyciel chorwackiej firmy, przyznał, że były mistrz świata królowej motorsportu, postawił na naprawdę agresywną specyfikację, która bardzo przypomina „batmobil”. Za taki efekt odpowiada nie tylko nadwozie w kolorze Stellar Black, ale też widoczne elementy z włókna węglowego i błyszczące czarne zaciski hamulcowe.

W środku jest podobnie. Ciemny motyw panuje praktycznie wszędzie, a wszystko dopełnia czarna tapicerka wykonana z zamszu. Ją może akurat zamówić każdy, ale tylko w egzemplarzu byłego kierowcy F1 pojawiła się tabliczka z podpisem kierowcy i numerem 001/150. 

Nico Rosberg o miejsce w kolejce zabiegał już kilka ładnych lat temu, kiedy po raz pierwszy zobaczył na żywo prototyp C_Two. W decyzji o zakupie utwierdziła go przejażdżka, którą odbył w 2020 r. Teraz będzie mógł ich odbywać do woli… o ile będzie pamiętać o ładowaniu 120-kWh akumulatora!

Nico Rosberg o miejsce w kolejce zabiegał już kilka ładnych lat temu, kiedy po raz pierwszy zobaczył na żywo prototyp C_Two. W decyzji o zakupie utwierdziła go przejażdżka, którą odbył w 2020 r. Teraz będzie mógł ich odbywać do woli… o ile będzie pamiętać o ładowaniu 120-kWh akumulatora!

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zobacz inne wpisy

Bez kategorii

Škoda Fabia czwartej już generacji bardzo różni się od poprzednich. Nie wygląda już jak typowe auto dla kierowcy Ubera, choć pewnie tak skończy, ale...

Testy

Drzemiący pod maską Skody silnik 2.0 TSI o mocy 190 koni, nie zachęca do sportowej jazdy, ale w zupełności wystarczy do codziennego przemieszczania się...

Testy

Niespełna kilka tygodni temu światło dzienne ujrzał nowy Range Rover sport. Samochód kultowy, który jest marzeniem naprawdę wielu osób, samochód który łączy w sobie...

Porady

BMW to renomowana marka samochodowa znana z luksusu, innowacji technologicznych i doskonałej jakości wykonania. Wybór odpowiedniego modelu BMW może być trudny, ponieważ marka ta...

Copyright © 2022 MOTO Inside